Blogger Singapura Berwajah Buruk

Gadis ini merupakan seorang blogger blog kecantikan dari singapura yang mengalami masalah alahan kulit selepas menggunakan produk yang diberikan oleh penaja laman sesawang untuk diulas. Agak scary melihat bintik seperti muka Bepop di muka beliau, kesian Bun Bun kan.






Pesanan  kepada semua,terutamanya golongan hawa yang terlalu obses kepada kecantikan agar berhati-hati sebelum membeli dan menggunakan produk kecantikan,terutamanya yang tidak mendapat kelulusan dari pihak yang bertanggungjawab.Janganlah kerana harganya yang murah kita sanggup memperjudikan wajah kita yang sudah sedia sempurna dijadikan oleh Yang Maha Esa.





Ulasan

  1. @Ahlam Miera Amirul Shafie
    terlalu taksub..ilang nak cantik,terus gini jadinya

    BalasPadam
  2. Kulit dah ok takyah la guna apa2 produk yg tak pasti kebaikkannya. Kakpb pun jenis yg suka mencuba, tapi kalau jenama yg kita tak pasti pembuatannya, baik jangan.

    BalasPadam
  3. @zana fahmisaya pun sama..suka cuba..pastu bila gatal2 sy cepat2 stop...skrg ni insaf skjp

    BalasPadam
  4. ngeri tgk muka dia..jerawat kecik2 tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak faham perasaan dia sbb akak dulu pun pernah kena jerawat yg teruk,alahan mengandung..mujur selepas bersalin jerwawat mula hilang..kalau tak,tahu la

      Padam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!