Ingatkan Dah Mati,Rupa-rupanya..........

Ingatkan Dah Mati,Rupa-rupanya..........

Loading...
Ada seorang lelaki tiba-tiba terapung di sebuah sungai di Pennsylvania, Amerika Syarikat (AS) hal ini menarik perhatian masyarakat sekitar kerana didakwa sudah meninggal dunia. Namun ketika dihampiri, lelaki itu hanya tertidur.

                             

Para polis dan pegawai-pegawai koroner langsung menuju ke lokasi, ketika masyarakat sekitar Sungai Susquehanna melihat sesosok jasad yang mengapung di bandar Williamsport. 


Masyarakat melihat lelaki itu mengapung dengan wajahnya menghadap ke atas. Tapi jaket keselamatan yang dipakainya membuat laki itu tidak tenggelam.


Seperti apa yang diberitakan Emirates 24/7, Selasa (14/8/2012), kawasan sungai tersebut memang sering dijumpai tubuh yang mengambang akibat tenggelam.
T

api setelah beberapa saat kemudian, lelaki itu pun terbangun. Pasukan penyelamat yang tak tahu apa yang sedang terjadi mengatakan, lelaki itu tak mengetahui apa yang tengah terjadi sampai seekor belalang hinggap di hidungnya.

Lelaki yang bernama Joseph DeAngelo itu pun duduk terdiam. Dirinya pun kemudian memohon maaf atas peristiwa tersebut, tetapi dirinya mengakui bahawa dirinya menjalani kehidupan ini sesuai dengan apa yang dianggapnya paling terbaik.



Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini