Tahu Tak?Princess Diana Tak Pernah Lulus Exam

Tahu Tak?Princess Diana Tak Pernah Lulus Exam

Loading...
Artikel tu adalah mengenai nota kelas peperiksaan 0-level milik Diana yang merupakan ibu kepada pewaris kedua takhta Britain, Putera William ditemui dalam tong sampah.

Diana menulis nota dalam buku itu pada 1977 semasa dia berumur 16 tahun dan bersekolah di Sekolah West Heath Girls di Sevenoaks, Kent.



Princess Diana gagal dalam semua peperiksaan O-level dan dalam notanya dipenuhi dengan banyak kesilapan seperti memanggil tokoh falsafah Yunani, Aristotle sebagai Aristocktile. Buku itu turut menunjukkan kelemahan Diana dalam bidang matematik apabila dia tidak dapat mengira £2.80 campur £8 dengan mencongak. Puteri tu terpaksa menulis angka itu dalam buku tersebut untuk mendapatkan jawapan.


                                          buku nota Princess Diana

Setiap orang ada kelebihan masing-masing, mungkin Diana memiliki kelebihan dari segi paras rupa tapi tidak begitu bijak dalam pelajaran. 


Pada 1997, Puteri Diana meninggal dunia selepas terlibat dalam satu kemalangan jalan raya di Paris bersama kekasihnya, Dodi Al-Fayed setelah dia bercerai dengan bapa Putera William, Putera Charles.

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. dia dah jadi puteri...apa dia keysah kak...he he he...tapi dari segi humanity dia bagus kan?

    BalasPadam
  2. hehe..yup msg2 ada kekurangan dan kelebihan dia..

    BalasPadam

jerit kat sini