Header Ads

Makanan Yang Terlebih Keunikannya...Sanggup Makan??

loading...
Anda tentu pernah mendengar tentang "kanibal", ini akan membuat anda jadi "KANIBAL"."MAKANAN UNIK" yang berbentuk tangan manusia atau lebih tepatnya adalah "tangan monster".

Gambar yang pertama adalah gambar daging yang dilapisi kentang dan bayam. Gambar yang kedua agak beza, jarinya pakai bawang dan dikecapi sebelum digoreng. 


Gambar yang ketiga dilapisi keju dan yang keempat dikecapi dan pakai keju, jarinya dibuat dari bawang merah.

                              

                             

                             

                             

                             

                            

                            

                           

Hihi...sanggup makan tak??Er....tang kuku tu....nampak cam cagu je ek?
Loading...

10 ulasan:

  1. Salam,
    Eee....ngerinye nak makan.
    Terlebeh kreatifnye...

    BalasPadam
  2. Kalau Mieya, memang tak lalu nak makan. erghhh

    BalasPadam
  3. erk.. membayangkan makan pun rasa mcm nak muntah kak...

    BalasPadam
  4. @Bin Muhammad
    haha..macamanalah dia terpikir nak buat bentuk tangan tu

    BalasPadam
  5. @deno
    hihi...rasa tu x tahulah macamnana..

    BalasPadam
  6. Hehe.. Berapa lama dia nak touch up kuku, berapa lama pula nak kena tunggu makanan sampai... Hehehe...

    BalasPadam
  7. whatever it is, bende tu mmg sedap :D hahahaha!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.