Header Ads

Sultan Kelantan Dengan Fitnah Terbaru??

loading...

Tak tahu dimana rasionalnya mereka mengeluarkan cerita ini. Jika benar sekalipun berita ini ianya hak mutlak seorang Sultan Kelantan, tetapi apabila dibaca apa yamg mereka mereka tulis ..Mereka mendakwa isu kereta ini tiada kaitan dengan politik cuma untuk membandingkan kemewahan seorang raya dengan rakyatnya..TETAPI macamlah kita tak boleh berfikir..


Kalau benar bagai dikata, kenapa kemewahan dan keborosan Sultan Sultan LAIN tidak dipaparkan?? Jika hendak adil dan tidak dituduh CUBA MENCEMARKAN SISTEM BERAYA, paparkan semua kemewahan dan kemegahan dan tidak TERTUMPU PADA SEORANG RAJA @ SULTAN.



Kedua, anda lihat sendiri gambar yang dijadikan isu ni, nampak sangat gambar ini di sunting secukup rasa.....Betapa mudahnya mereka mencipta dan betapa RENDAHNYA TAHAP PEMIKIRAN ...

Baca seterusnya di http://jomgelakla.blogspot.com/

Loading...

7 ulasan:

  1. sultan kami berjiwa rakyat n alim orangnya...kalau dia nak bergaya dgn kereta mewah sekali-sekala apa salahnya sbb baginda mampu kan?

    BalasPadam
  2. aku tetap suka sultan kelantan. sgt bagus!

    BalasPadam
  3. @Daddy Zuki
    betul tu..dah dia mampu...dengki betul diorang

    BalasPadam
  4. @Lelaki Ini
    akak pun suka tgk gaya2 dia yg bersahaja

    BalasPadam
  5. @Leeza dayasari [santai leeza]
    biasalah..selagi dianamakan manusia..ada je benda yg x puas hati

    BalasPadam
  6. Kalau dah byk duit...Hobi dia suka kereta, terpulanglah padanya, dia mampu. Namun dia tetap menjalankan tugas dan amanah, rendah diri dan sentiasa bersama rakyat tak kira pangkat dan harta.
    Kalau saya byk duit pun mesti hobi mewah seh!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.