Header Ads

Sarjana Oxford Sanggup Tinggal Dalam Hutan,Hidup Serba Daif

loading...
Emma Orbach Wanita yang tinggal dalam gubuk jerami dan tanah liat ini merupakan sarjana Oxford University dan memilih untuk tinggal di tengah hutan.

Orbach yang kini berusia 58 tahun ini telah 13 tahun tinggal dengan gaya hidup seperti ini. Ia membangun rumahnya sendiri tanpa letrik dan bertani untuk memenuhi keinginannya. Dan hanya hidup dari lingkungan sekitar.

Berikut Foto-foto Emma Orbach










hepi je dia kan??


Loading...

3 ulasan:

  1. Dia mkn sayuq organik ni kak yati,.tu hepi ja tu.hehe..:D

    BalasPadam
  2. Manusia macam2 perangai ade... Orang asli pun hidup bermasyarakat, orang yg berpelajaran nak hidup sendirian...Manusia oh manusia...

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.