Hanya Di Malaysia.Ops....


Banyak lagi gambar-gambar pelik, aneh dan lucu untuk kita hilangkan tekanan setelah sehari suntuk mengikuti isu-isu berat yang berlaku sekeliling kita.

Jadi kita pakat-pakat layan je la...




















Ulasan

  1. he he he... sangat2 kreatif entry ni kak tie... ^_^

    BalasPadam
  2. ha lama x dtg sini... dah berwajah baru.. hehe makin release tension bila tengok gamabr2 tu... hehe

    BalasPadam
  3. Pandai lembu tu pakai jejantas.huhu...

    BalasPadam
  4. haha....memg malaysia juga ada keunikan...kakaka

    BalasPadam
  5. @maszmadi
    welcome back ...hihhi...datang2lah selalu

    BalasPadam
  6. gambar lembu tu...
    lembu pun tahu naik jejantas, manusia tidak semua.. hehehe

    BalasPadam
  7. Lawak giler...terkekeh2 gelak. Gambar polis kena cucuk tu paling lawak! Tengah gelak lai ni...kih kih kih

    BalasPadam
  8. Lembu lagi tau ikut peraturan. Tau menghargai nyawa sendiri..hahaha

    BalasPadam
  9. Lembu lagi tau menjaga keselamatan,ikut peraturan.hahaha

    BalasPadam
  10. Lawakkk.. Lembu lagi tau menghargai nyawa, safety first....

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!