Header Ads

Kerana butanya cinta,sanggup dirinya dikelar kekasih

loading...
Kerana Cinta, Gadis Ini Menderita Ribuan HirisanPisau. Bukan 100 Irisan , tapi Ribuan Sayatan Pisau yang dideritanya

Demi Mempertahankan Cinta. Xiao Ping nama Gadis bernasib Malang ini. Remaja China Cantik berusia 16 tahun ini, baru sahaja pertama kali diterima bekerja disebuah Karaoke Keluarga.

Namun  kerana pekerjaannya inilah membuat teman lelaki Huang 29 tahun, curiga dan cemburu akan persekitaran pekerjaannya.


Baru bekerja 1 bulan, Xiao Ping mendapat penganiayaan dan seksaan dari  kekasih, dengan alasan yang tidak jelas dan dibuat-buat. Teman lelakinya yang menganggur ini kerap kali memukulnya dengan batang logam, mengirisnya dengan pisau dan memaksanya untuk mandi air panas meski Tubuhnya masih dalam keadaan Berdarah.


Cuba bertahan selama 1 bulan dari seksaan kekasihnya ini dan berharap sikekasih akan mengubah perilaku buruknya, demi mempertahankan hubungan yang sudah berjalan lebih dari 3 tahun. 

Namun semakin hari kelakuannya semakin menjadi, sehingga dirinya tidak tahan lagi dan mengadukan perbuatan sikekasihnya ke pejabat polis. Saat berada di Pejabat Polis, ramai orang lain yang berada di pejabat tersebut tidak berani untuk melihat keadaan Xiao Ping yang sangat mengerikan.


Pada bahagian Lengan dan Kakinya terdapat memar disertai Luka Irisan terbuka hingga 8 cm dan bahagian Payudaranya juga tak luput dari seksaan kekasihnya. Saat di soal siasat Polis , Xiao Ping  demam akibat jangkitan lukanya itu dan dia terus bersandar ke depan meja, untuk mengelakkan pakaiannya melekat pada luka di punggungnya yang masih basah.

Hingga akhirnya proses siasatan dihentikan sementara oleh Polis untuk membawa Xiao Ping kerumah sakit. Ketika diperiksa di rumah sakit, di diagnosa hampir 60% Tubuhnya mengalami luka tusukan dan Irisan Pisau serta bahagian Tulang Pinggul gadis ini mengalami Keretakan akibat dari Tendangan dan Injakan lelaki  tersebut.

Saat Huang ditangkap Polis dan di Interogasi, Huang menangis dan menyesal, dirinya mengatakan masih sangat mencintai Xiao Ping. 

Dan setelah diselidiki, ternyata Huang punya catatan Jenayah pernah 2 tahun dipenjara akibat Kes Perjudian dan Dadah.
                                                 Gambar kekasihnya Saat Di Tangkap Polis

                                  Bukan cinta namanya jika sampai menyakiti pasangan.

Loading...

6 ulasan:

  1. Ish..smpi cm tu skali...tak sampai hati lak tengok

    BalasPadam
  2. Kesian nya makwe tu. Mesti pedih gila bila kena air

    BalasPadam
  3. Memang cintatu buta tp jgnlh smpai buta tktau mana salah..mana mak bapak dia..

    BalasPadam
  4. Memang cintatu buta tp jgnlh smpai buta tktau mana salah..mana mak bapak dia..

    BalasPadam
  5. Kesian tapi silap wanita sendiri, sayang yang tidak bertempat

    BalasPadam
  6. Dah di sakiti sampai begitu teruk baru nak report? Xpaham...x3

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.