Jom lihat kubur mewah bos-bos mafia di Russia

Selamat pagi .....
Hujan lebat giler pagi ni..
ngantuk pun yer gak..
Pagi ni akak nak korang sekodeng bos2 mafia lak...
jom....

Para bos dari mafia dapat dikenali dari penampilan dan gaya hidupnya yang mewah yang boleh dilihat dari kendaraan yang digunakannya, pakaian bahkan tempat tinggalnya.
Tak caye??
Lihat fotonya....




                                                Nisan para bos mafia Rusia

                              Kubur 3 pengawal bersenjata mereka yang turut mati

Menganai tempat tinggal, wlaupun sudah mati tempat peristirahatan terakhirnya tetaplah memancarkan aura kemewahan khas mafia . Dengan batu nisan besar berbahan marmar yang diimport, yang bergambarkan  tuan punya kuburan yang berdiri gagah dengan latar belakang gambar kereta mewah ataupun rumah mereka semasa hidup.



                 Kubur mereka lebih mirip monumen peringatan dibanding pemakaman

Kita boleh melihatnya di perkuburan di pinggir kota Yekaterinburg, Rusia yang bernama pemakaman Shirokorechenskoye. 

Di pemakaman ini terdapat tempat peristirahatan terakhir Miklhail Kuchin, bos geng mafia terkenal Centralnaya yang ditembak mati berusia 35 saat ia meninggalkan rumahnya. 

Di sisinya adalah kubur ayah dan anak Nikolai dan Andrei Kravtsov, ditembak oleh pembunuh  pada tahun 1996 saat mereka berusia 44 dan 22. Lalu ada juga kubur bos mafia lain Oleg Vagin yang dimakamkan bersama tiga pengawal bersenjatanya, yang terbunuh pada tahun 1992.




Ulasan

  1. wah giler cantik kubur mafia nih.... hehe

    BalasPadam
  2. @hajar
    hihi..betul tu...mcm duk kat umah je

    BalasPadam
  3. Mafia mafia...banyak sangat duit ni...kubur pun nak mewah..hehe..uikkkss!!!yang tuan tanah ni mewah dengan kerajinan ...hahaha..bckground cnfrm hari hari tukar..rajin akak...sy dah try buat dgn link tutorial akak kasi...tak menjadi gak kak...lingkop bckground..hahaa..tangan saya buat mmng hancus...huehe hee

    BalasPadam
  4. @aslvie adam
    hahha..dah..dah...ko jgn buat lagi..hencur lebur nanti..ni pun akak nyaris2 gak hancur..wakakaka

    BalasPadam
  5. Tuan tanah pun mafia gak ni..corak blog bertukar2...kaya, kaya,kaya..

    BalasPadam
  6. @Abil Fikri Ahmad
    kahkah..tuan tanah meroyan ngan background laa

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!