Wanita Tajikistan Semuanya Berkening Pelik












Kao mnegikut kata orng2 tua kita,kening bersambung ni menunjukkan mereka mempuyai sifat cemburu yang amat sangat...tak tahulah betul ke tidak....


Ulasan

  1. semua kening bersambung..huhu..tp baby tuh nmpk mcm elok je kening.

    BalasPadam
  2. @luqman zakaria
    mereka kenakan mekap tu,supaya nampak cantik

    BalasPadam
  3. makeup untuk buat kening bersamnung ka.. mmg bulu kening bersambung

    p/s : kening bersambung mmg kuat cemburu..hehe yeke

    BalasPadam
  4. he3..kelakar muka masing2..igt kening btl2 mmg mcm tu,rupanya di lukis sebegitu rupa.

    BalasPadam
  5. @fairus mohamad noor
    dan dr situ kita boleh nampak keunikan mereka

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!