Seronoknya Budak-budak Tadika Ni Belajar Dalam Aeroplane!!

Dahulu, hotel di dalampesawat boeing727 kini, Sebuah kapal terbang lama 3 enjin Yakovlev Yak-42 sudah di transformasikan sepenuhnya menjadi sebuah tadika kanak-kanak di Georgia.



Gari Chapidze pemilik dan merupakan guru besar tadika kapal terbang ini berkata, pembinaan tadika dalam kapal terbang ini adalah kerana bagi meningkatkan kemampuan IQ kanak-kanak ini terhadap sesuatu perkara. Ruang kokpit kapal terbang ini juga masih lagi lengkap dengan peralatan pemanduan dan ianya sengaja di biarkan supaya kanak-kanak ini lebih seronok dalam menjalani sesi pembelajaran.



Setakat ini Chapidze hanya mengehadkan seramai 20 orang kanak-kanak dan keberangkalian untuk penambahan murid lagi akan di lakukan tahun depan.


Bayangkan.....kalau adalah tadika macam ni kat Malaysia..mesti berebut2 budak2 nak sekolah kan??



Ulasan

  1. @Hayati Harun tolong cari maklumat tu...nak hantar anak saudara...hihi...4 tahun lagi..

    BalasPadam
  2. @Eedi Aziz
    4 tahun lagi???hahaha...
    nampaknya..kena buat tadika permata pintar dalam jet la kalau kat malaysia..

    hhhmm...bagus cadangan ni..kena gitau Rosmah Mansor nih...
    untuk anak2 permata pintar dia belajar...

    BalasPadam
  3. @Raudzah Zahari
    jom...minta kije jd guru tadika kat situ..hari2 leh naik aeroplane...:)

    BalasPadam
  4. @Fendy
    yer..yer..yer...leh bayangkan kalau Fendy berpeluang blajar dlm aeroplane tu...

    haha..mesti x duk diam punya...asyik jd pilot jer..cikgu pun pening

    BalasPadam
  5. 4tahun lagi...tunggu Syeefa....haha...memang kat Datin Rosmah kite jela yg bleh minta...orng lain xbleh punya...hahaha.....

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!