Header Ads

Makcik Oiii Makcik!!!Sayangnya Beg Tuu!!

loading...
Tak tahu nak kata apa dah...
Saat nengok makcik ni guna beg LV ni buat kutip sampah..
rasa nak nanges pun ada...
Sementelah pula akak ni mmg giler beg...
haish tak patut...tak patut...







Errr..makcik pakai kasut jenama apa agaknya yer....



Loading...

6 ulasan:

  1. memang dia nak perli yang harta dunia tak kemana...hehe

    BalasPadam
  2. arghhhh tidak ... oh my bag !

    BalasPadam
  3. alahai..napa buat mcm tu..beg tu nmpk elok lagi..tak syng hrta bnda la mkcik ni.. T__T

    BalasPadam
  4. Agaknya dia pun jumpa beg tu kat tong sampah...beg LV?..ada aku kisah!

    BalasPadam
  5. @Norhaizan hakim
    haha..buat masa akak x de lagi beg LV..x terlarat nak beli..
    makan pakai anak2 rasanya lebih penting ...
    x de beg pun still boleh hidup lagi

    BalasPadam
  6. @Mimie Najib
    rasanya maybe makcik x tahu ttg beg ni kot..dia ingat beg ni biasa2 jer

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.