Hantu Bunuh Diri Menampakkan Dirinya...Lihat

Sebuah foto upacara pembaptisan bayi di sebuah gereja di England menjadi heboh keluarga kerana di gambar itu dirakamkan sosok misteri yang dianggarkan adalah mendiang datuk si bayi. Saat Heather Sewell, 50, kali pertama melihat gambar upacara pembaptisan cucunya, dia akan meneliti adanya sosok yang menurut dia sangat mirip dengan mendiang suaminya, Terry, yang meninggal dunia 17 tahun lalu dalam usia 41 tahun akibat bunuh diri.




Sosok  itu kelihatan dalam gambar seperti melayang di atas si bayi yang sedang dibaptis, Mia-Bella Kennett, serta para ahli keluarga yang lain. Gambar yang lantas jadi heboh itu diambil dengan kamera telefon saat upacara di Gereja St Martin s, Canterbury, Kent, Britain, oleh anak Heather, Jamie, 29. 


Heather mengaku sangat terkejut apabila melihat persamaan susuk yang kelihatan di gambar itu dengan mendiang suaminya. "Saya terus cuba meyakinkan diri saya kalau sosok itu bukan suami saya. Tapi wajahnya sangat mirip, jadi saya pun yakin memang itu dia, "ujarnya seperti dipetik Daily Mail

. "Terry punya wajah yang panjang, begitu juga hantu itu, potongan rambut dan tinggi badannya juga sama," katanya. "Saya agak percaya tahyul, tapi tak sampai fanatik," katanya. "Saya yakin ada sesuatu yang lain di sana, terlalu banyak perkara di dunia ini yang tak boleh kita jelaskan,"


Ulasan

  1. Susah nak percaya skang ni..macam-macam boleh edit dengan photoshop -,-"

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!