Header Ads

Kurang Ajar Sungguh Anak Dia

loading...
Xiaojin Gadis berusia 14 Tahun berasal dr Nanjing, China ini mungkin latak mendapatkan Guinesse World Records bagi kategori kanak-kanak Paling Kurang Ajar di Dunia.

 Bagaimana tidak? Remaja Durhaka ini menampar, memukul dan menendang Ayahnya sendiri di depan  orang awam. Menurut maklumat media tempatan Xiaojin lari dari rumah ayahnya dan tinggal di sebuah rumah yang menjadi tempat berkumpul rakan-rakannya yang dianggap kurang baik.



Hingga akhirnya Ayahnya bersama Polis dan Kru Wartawan memaksa Xiaojin untuk pulang ke rumah. Namun apa yang terjadi ketika ayahnya mengheret Xiaojin di jalanan, gadis itu memukul wajah ayahnya. Dan yang lebih menghairankan lagi si Ayah berkata pergi ke depan dan pukul saya, Saya tidak akan mengelak.



Menurut maklumat media tempatan yang melatarbelakangi perilaku buruk gadis itu adalah akibat perceraian Orangtuanya saat Xiaojin masih kecil sehingga ia dibesarkan oleh datuk dan neneknya.

 Dan saat itu sang ayah memenangi Proses Mahkamah Hak jagaan anaknya, dan ia ingin menebus kesalahannya untuk menjaga dan membiayai sekolah Xiaojin.




Loading...

4 ulasan:

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.