Header Ads

China Lagi..China Lagi...Tikus Disiksa Disini!!

loading...
Memang zalim pelaku yang melakukan perbuatan seperti di bawah.Memang tidak berperikemanusiaan.Apapun jom kita tengok..

Dikatakan kejadian ini dirakam di China








Memanglah tikus ni bawak penyakit,tapi x yah lah disiksa sampai macam ni sekali...
kalau nak bunuh je terus...(er..mana lebih zalim?)


Loading...

12 ulasan:

  1. menyeksa lebih zalim daripada membunuh...

    BalasPadam
  2. kenapa lah dikau kejam sangat..tak snggup rasanya nak bunuh cara gini.. rasa nak lmpang2 je orng yng buat gini.. *sbr*

    BalasPadam
  3. Kadang2 nak tinggalkan komen, tak tau n3 mana patut komen..memang blogger of the year la..!byk update setiap hari..

    BalasPadam
  4. @Abil Fikri Ahmad
    hahaha...kalau akak kat tempat Abil pun mesti akak pening gak

    BalasPadam
  5. Kejam giler tu..walaupun tikus tu nakal..tapi memang dia orang ni nakal lagi dari tikus tu!!!

    BalasPadam
  6. walaupun tikus nie binatang perosak, dia pun hamba NYA...."Allah, kesian nya dia" adalah ayat pertama kuar dari mulut saya

    BalasPadam
  7. @Raudzah Zahari
    ini bukan setakat nakal je,dah kira zalim..

    BalasPadam
  8. @sara ahmad mokhtar
    akak x leh nak bayangkan masa dia bakar tikus tu,nampak mcm tikus tu pun dah pasrah

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.