Header Ads

Sedapnya Makanan Tentera Amerika Di Iraq

loading...
Tentera selalu diajar untuk makan beruk kat hutan (di Malaysia lah tu) makan daun-daun, dan minum air sungai (walau pun ada member buang air besar kat bahagian atas sana).. Tapi kalau duduk di Iraq, makanan jadi mewah.

Secara peribadi, saya berpendapat makanan yang disediakan untuk mereka adalah sebagai salah satu sumber berzat yang membekalkan tenaga buat mereka untuk terus melakukan kemungkaran dan keganasan di bumi Iraq.






                                 Ni baru makanan je, belum lagi gambar2 enjoy mereka kat sana..

Loading...

3 ulasan:

  1. nak suruh bersara awal la tu..sakit sana sini, badan plak naik kan.hehe lawak ja ok..

    setahun sekali ja ni.hehe (nak sedapkan hati tentera malaysia)

    BalasPadam
  2. hmmm...
    jahatlah mereka tu...=(
    eh, di malaysia ni askar makan beruk ke??

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.