Korang Nak Lihat Tak Kembar(Qarin) Korang??Ini Ada Caranya.....



Inilah Cara Melihat Kembaran Ghaib Kita - Anda pernah dengar kan kalau kita punya kembaran ghaib/Qarin?  berikut cara untuk melihat kembaran ghaib, 


ada 8 langkah:

1. cabut 7 helai rambut kepala.

2. Ambil 7 potongan kuku tangan atau kaki

3. letakkan semua diatas sehelai kain putih (apa aja, yg penting putih).

4.  gulung  kain putih yang ada isinya tadi.

5. Ambil limau nipis, satu aja, Anda perah airnya hingga habis.

6. Air perasan tadi Anda teteskan di gulungan kain putih.

7. Gulungan kain tadi Anda letakkan ditaman atau halaman rumah, dimana aja yg penting dekat pagar rmh, kalau boleh jangan bg orang lain tahu, x perlu ditanam letak aja diantara tumbuhan.


8. tunggu  7 hari, sehingga kembaran Anda datang, hingga malam kelapan, dia bolehmuncul dimana saja, , cuma munculnya sepintas, biasanya kembaran itu meniru apa yang sudah pernah kita kerjakan atau yang akankita kerjakan, dia x boleh dilihat  orang lain, cuma kita sendiri.


Erkkk....akak x berani..takut..
korang x yah ikut la..syirik tu...
er..ni pun x tahulah ye atau tidak.....yang pasti jangan buat!!

Ulasan

  1. uish biar betul hehe...tak berani eden..klu org lain boleh nmpk ok la jgk kan hehe

    BalasPadam
  2. jgn la buat...kang demam setahun...haha

    BalasPadam
  3. @bebeldotsorang
    takut andai 24 jam dia asyik ikut kita jer..mau meroyan dibuatnya

    BalasPadam
  4. @Fendy
    setahu demam??haha...kurus kering la jawabnya

    BalasPadam
  5. @hasyimahshe
    eeee..jgn buat..jgn buat....kalau jadi betul kang...naya jer

    BalasPadam
  6. huhu....nanti ada yg tak boleh tidur, lagi pun takut jd syirik..

    BalasPadam
  7. @~~zana@pb~~
    tentu x selesa bila tgh tdo asyik kena perati jer

    BalasPadam
  8. muhasabah diri adalah lebih baik....del post!

    BalasPadam
  9. kembar sendiri?
    cmne la agaknye rupe dia kn? hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!