Hati-hati Taktik Terbaru Siperogol Disekeliling Anda!!

Saya menerima berita mengenai taktik baru-baru ini digunakan untuk spike gadis 'minuman.



Ia adalah kaedah yang murah dan digunakan secara meluas.Perogol menggunakan kaedah ini.
Coca-cola + Ajinomoto / monosodium glutamate = ubat yang akan menyebabkan mengantuk dan keseronokan dalam mangsa.

Campuran ini adalah beracun jika digunakan terlalu kerap pada mangsa.

Sila like/share ini untuk semua kawan anda beradik, perempuan, &orang tersayang dan meminta mereka untuk berhati-hati.

JANGAN menerima coca-cola atau apa-apa minuman lain dariorang asing / bahkan

jika ia adalah rakan anda bahawa anda tidak sangat dekat dengan mereka.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA.. HOPE BERGUNA UNTUK SEMUA

Ulasan

  1. macam2lah orang jaman sekarang nyh kan,takutnya..:)

    BalasPadam
  2. Draw will take place in you have to participate in this site to the site is too much to give as a gift. Don't miss out on this gift ideas there http://www.cicileydi.com/2012/10/5-i1-yerdeHediyeCEKiLiSi.html

    BalasPadam
  3. @Abil Fikri Ahmad
    betul..dunia semakin canggih,benda2 jahat pun makin canggih jugak

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!