Header Ads

Wow.. Pantai DiKorea,Sebijik Macam Ikan Sardin

loading...
Kadang-kadang kita telah "dihadiahkan" dengan kesesakan di jalan-jalan ... berlepas diri kerana ia tiba lewat untuk bekerja. Tetapi ia apa-apa jika dibandingkan dengan pantai di Korea.

Mereka mengatakan bahawa semasa musim panas, terutama pada hujung minggu, kawasan itu menjadi sesak lebih daripada 100,000 orang di tempat yang sama ... juga pada masa yang sama.!!











Tak tahulah kalau dah ramai2 macam ni....best ker?



Loading...

11 ulasan:

  1. dyeorang ni memang takde pantai ke? hahaha nak mandi pun tak selesa cam semut je manusia kat situ.. hahaha

    BalasPadam
  2. Kalau cm tu la punya sesak,,baik swiming swimming dalam bilik air rumah jea,,tenanggg tak de nak rebut2...hahahaha

    BalasPadam
  3. hurmmm kalau gini la gayanya...tak ke pantai la gamaknye...

    BalasPadam
  4. Kalau camni tak pegi pun takpe..

    Salam kenal dari saya.

    BalasPadam
  5. @Lelaki Ini
    huhu..kalu macam ni la,nak cari orng pun payah

    BalasPadam
  6. @shaiful zaidi
    terperanjat beruk mula2 akak nampak ni..:)

    BalasPadam
  7. @Abil Fikri Ahmad
    kalau dlm bilik air ti bukan swimming namanya...hahaha...tu mengeram!!

    BalasPadam
  8. @hasyimahshe
    hihi..nengok dari jauh dah ler..takut kena flu

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.