Senangnya Lupus Mayat,Dalam Tong Pun Jadi

Senangnya Lupus Mayat,Dalam Tong Pun Jadi

Loading...
Mexico – Seorang doktor dijumpai disimen dalam sebuah tong. Kisah bermula apabila doktor tersebut merawat seorang ketua kartel dadah Mexico yang cedera parah. Ketua kartel tersebut berjaya dirawat namun dalam usaha menyembunyikan identiti mereka, doktor ini pula yang dibunuh.



Kartel merupakan satu kumpulan antarabangsa, pengeluar atau pengusaha dadah yang terlibat menguasai pasaran selain mengawal harga dadah. Isu jenayah bukan saja berlaku di kalangan mereka, tetapi juga melibatkan orang awam. Menurut sumber, mana-mana individu yang dilihat menjadi ancaman kepada kartel ini akan menghadapi ancaman bunuh dan biasanya mereka akan dibunuh.
Kartel Mexico ini amat ganas dan tidak mengenal mangsa wanita atau kanak-kanak. Mereka membunuh tanpa belas kasihan malah terdapat juga pertempuran di antara kumpulan-kumpulan kartel yang bersaing di dalam pasaran.


Dahsyat betul mangsa pembunuhan ini ..mayatnya di masukkan kedalam tong drum minyak,Kemudian simen yang sudah di bancuh dimasukkan kedalam tong tersebut.Beginilah keadaan mayat mangsa setelah tong itu di buka…





                         sampai macam ni sekali kelakuan penjenayah untuk menutup bukti





Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. kesiannya...kenapa ada manusia sekejam ni...

    BalasPadam
  2. manusia kejam ada dimana2..di Malaysia pun apa kurangnya...bakar..bakar..dan bakar!!

    BalasPadam

jerit kat sini