Kambing Panjat Dinding.Terer!!

Alpine Ibex adalah sejenis kambing liar di kawasan pergunungan Eropah. Kambing jenis ini boleh mendaki permukaan gunung yang cerun dan curam, malah ia boleh memanjat setinggi 6,500 ke 15,000 kaki.


Kambing ini gemar menjilat garam pada batu. Dan kebolehannya mendaki itu menjadi ketakjuban ramai saintis yang membuktikan bahawa Alpine Ibex adalah ‘gravity-defying goats’ yang memiliki sepasang kaki yang mampu melekat dengan utuh di permukaan cerun berbanding manusia atau haiwan lain.





                                                                    Wow!!

Ulasan

  1. wah,,, tingginya panjat ! hebat btol kambing ni ^^

    p/S: deno sakit SLE dah lama... dah 13 tahun... 4/10 baru ni deno sakit... ada kuman dlm darah.. mcm ni la deno, selalu saja sakit ... tahun lepas pun duk hosp 2 bulan... skrg still kat spital.. sabor je la... :)

    BalasPadam
  2. wowwwwwwww.....kambing lagi reti panjat dari cik..panjat pokok pon tak reti..sobbbsobbbb

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!