Header Ads

Fesyen Tudung Terkini...Tudung Ekor Kura-kura!

loading...
Bertudung begini tujuannya nak tunjuk hujung rambut sama seperti ekor kura-kura kat belakang.. Mana dapat idea ni... saya tak pasti .Selalu gak terjumpa fesyen ni kat mana-mana...

Lihat...




Perempuan di lihat pada perwatakannya. Jagalah diri kita elok-elok.
Loading...

13 ulasan:

  1. sejak zaman skolah wujud fesyen pelik ni..hairan btul....bkn cantik pun mcm ni

    BalasPadam
  2. mcm2 kak kalo tgk kat sini, ada yg pkai tudung tutup rambut ja, leher terbuka..ada yg pkai tudung gantung mcm tue ja sma paras dengan bahu..moga2 ada kesedaran pd diorg

    BalasPadam
  3. doakan Hidayah buat mereka :) mudah-mudahan ALLAH bukakan pintu hati mereka untuk tutp aurat dengan sempurna..

    BalasPadam
  4. bukan tudung je..cara pakaian pun salah gak..lengan baju pendek...namun permakaian belum tentu menentukan perwatakkan...hanya Tuhan maha mengetahui dan mengadili..kita di ajar jgn menghukum tp bersahabat dan menasihati sesama kita..maaf kata2 sya kasar...sekadar berkongsi.tq.

    BalasPadam
  5. igtkan betul2 ada....hehehe....

    BalasPadam
  6. selalunye indon je pakai mcm ni heheh

    BalasPadam
  7. Tudung orang sekarang memang sudah lari dari tujuan yg sebenar.

    BalasPadam
  8. lebih cantik kalau tdung belakang tu dilabuhkan..hihih

    BalasPadam
  9. takut rambut lurus tu jd bengkang bengkok :P tu yg lepas ja.klu sanggup habislah rambut..pendapat hna ja:) pkai la tudung labuh kn kn

    BalasPadam
  10. pakai tudung tapi nampak rambut kan ?

    BalasPadam
  11. hihi..trend terkini la ni..ntah apa2

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.