Eeeee...Kuningnya Gigi Kate!!

Eeeee...Kuningnya Gigi Kate!!

Loading...
Amerika Syarikat – Majalah The New Republic menerima kecaman selepas keluaran terbarunya memaparkan wajah Duchess of Cambridge Britain, Kate Middleton, dengan barisan gigi kuning.



Wajah Kate telah diubah suai menggunakan teknik fotografi untuk keluaran terbaru majalah tersebut yang melaporkan mengenai masa depan Britain.

Kate, 30, yang dijadual menyaksikan perlawanan akhir tenis kejohanan Wimbledon, esok, muncul di muka depan dengan tajuk ‘Something’s Rotten. The Last Days of Britain.’ bersama bendera Union Jack.

Beberapa isu mengenai Britain selain kejohanan olimpik ditampilkan dalam isu keluaran kali ini.

Tahun lepas, Kate telah menghabiskan beribu-ribu ringgit untuk memutihkan giginya bagi memberikan senyuman yang menarik.

Malah, doktor gigi dari Perancis, Didier Fillion menggunakan teknik untuk menjadikan gigi berkenaan putih seperti semula jadi.

Namun masalahnya, Amerika Syarikat mempunyai imaginasi yang tinggi dengan memberikan gambaran ia adalah senyuman semula jadi.

Tindakan majalah itu mendapat kritikan ramai malah ada yang mahu The New Republic disaman.

Bagi mereka, Kate tidak seharusnya diberikan tamparan hebat seperti ini kerana beliau bukannya keluarga Kardashians yang sentiasa menjadi bahan kritikan di Hollywood.

Sebelum ini, Putera Charles juga menjadi mangsa apabila dia digambar memiliki gigi rongak dalam kartun The Simpsons.

p/s ntah apa2 r diorang...gurauan yang bukan2..haish

Catat Ulasan

5 Ulasan

jerit kat sini