Benarkah ‘Hantu’ Beng Hock merayau di pejabat SPRM??

Tak tau betul ke tidak tpi aku agak terkejut jugak lah baca artikel ni..memang seram. Kalau aku lah yg jumpa beng hock tu, mau  terkencing dalam suar. ..eeee


Tiga individu mendakwa mereka ternampak satu lembaga yang menyerupai mendiang Teoh Beng Hock merayau-rayau di ibupejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Plaza Masalam, Shah Alam.


Menurut laporan akhbar China Press, lembaga tersebut dilihat ditingkat lima bangunan tersebut – tempat Teoh ditemui mati dan ditingkat 14, iaitu pejabat SPRM Selangor.


Laporan itu menyebut seorang pengawal keselamatan dan dua pegawai SPRM
terserempak dengan lembaga itu sekitar bulan Oktober lalu – lebih dua
bulan selepas Teoh ditemui mati.




Pengawal keselamatan tersebut yang enggan namanya disebut berkata, dia tidak nampak muka lembaga itu, tetapi ia berpakaian sama seperti yang dipakai mendiang ketika datang ke pejabat SPRM dulu.

"Saya nampak mayatnya selepas jatuh. Saya pasti ianya Teoh walaupun saya hanya lihat bahagian belakangnya," katanya sambil menambah kejadian itu berlaku kira-kira jam 6.30 petang.

Ketika mencerita semula kejadian itu, pengawal tersebut berkata dia pergi ke bilik air di tingkat lima di mana secara dia tiba-tiba terdengar bunyi orang berjalan. Pengawal keselamatan yang lain tidak bertugas ketika itu.
er..ni gambar hiasan je

"Saya rasa pelik. Biasanya pada waktu itu tiada orang lain di situ.Lalu saya berjalan ke arah tandas… kemudian saya nampak seorang lelaki di depan lif, dia memakai kot hitam dan berseluar putih," katanya.

Pada masa itu, tidak terlintas di fikiran pengawal tersebut bahawa ia adalah lembaga yang menyerupai Teoh itu.

"Saya bertanya dia hendak ke mana kerana tiada orang di atas. Dia menjawab "saya nak naik ke atas", lalu masuk ke dalam lif.

"Ketika itulah saya terfikir yang dia nampak seperti Teoh, jadi saya bergegas ke bilik keselamatan untuk melihat CCTV, tetapi tiada seorang pun dalam lif tersebut.

From: insyirah23@gmail.com
To: Aida 019
Subject: Abdul Fatah Karim:Kisah benar: 'Hantu' Beng Hock merayau di pejabat SPRM
Sent: Mar 15, 2012 7:40 PM


Ulasan

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Ketika Bini hamil... Suami Pulak Curang