Header Ads

Wajahnya Ditutupi Tumor Ganas

loading...
Sebuah tragedi kemanusiaan ingin saya perlihatkan lagi kepada anda, tentang betapa kemiskinan membuat orang tidak mampu berbuat apa-apa. Jangankan untuk berubat kadang-kadang untuk makanpun mereka tidak mampu .

Kisah ini  tentang seorang lelaki tua penderita Neurofibromatosis, sebuah genetical gangguan sistem syaraf yang mempengaruhi perkembangan dan pertumbuhan sel saraf . Gangguan ini menyebabkan tumor tumbuh pada jaringan saraf yang akan menyebabkan kelainan pada kulit dan tulang penderita

Seorang wanita tua, mengalami kelainan yang sama seperti lelaki ini, ironisnya dalam kondisi seperti ini dia  tetap bekerja untuk menyambung hidup. Dalam foto-foto ini anda boleh melihat betapa menderitanya wanita malang ini. Kelainan syaraf yang di deritanya telah merubah bentuk wajahnya jadi menakutkan. Saya juga membuat kesimpulan, wanita ini buta kerana tidak kelihatan ada mata pada wajahnya'

Jika anda melihat penderitaan wanita ini dengan hati nurani, maka foto-foto ini akan menceritakan kepada anda tentang betapa malangnya dia. 


Saya tidak akan mengulas banyak tentang hal ini kerana saya yakin anda akan mendapatkan sebuah cerita tragedi kemanusiaan setelah melihat foto-foto ini. Sentiasalah bersyukur atas apa yang kita miliki.









Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.