Seram..Mana Pemandunya?Hantukah?

 
Kalau anda menonton video ini, mungkin anda akan berfikir bermacam-macam perkara atau seribu satu alasan yang munasabah.

Dalam video ini, seorang lelaki di India hanyalah duduk di tempat duduk belakang motorsikal yang sedang bergerak.

Persoalannya, siapakah yang sedang membonceng motorsikal itu?

Hantu? Semangat halus lelaki itu? Atau itu adalah bakat luar biasa lelaki tersebut?

Pelikkan? Tapi, terpulanglah untuk anda semua menilai dan membuat tafsiran sendiri.

Mungkin juga keadaan motorsikal bergerak dengan tanpa pemboncengnya adalah perkara biasa di negara India. Siapa tahukan?

Ulasan

  1. ada juga orang di kampung saya yang buat macam tu..
    mat rempit katakan..
    tapi taklah jauh sangat, lepas tu dia akan pegang balik kepala motosikal tu..
    hehe..

    BalasPadam
  2. cih, ingat roh member dia yang bawa. maklumlah roh mmber dia tu pun mati merempit.hehe

    BalasPadam
  3. haha..India ni mmg terer..bikin gempak je...er..tapi mmg pelik la..

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!