Header Ads

Sape Suruh Buat Maksiat?Kan Tuhan Dah Balas...

loading...

Sebuah kemalangan mengerikan dan misteri berlaku pada awal ogos lalu di Ukraine. Dalam kemalangan tersebut di dapati mangsa lelaki dan perempuan. Kemalangan yang terjadi pada sebuah kereta jip putih ini disamping mengerikan juga agak janggal.


Menurut siasatan polis tempatan kereta ini sebenarnya dalam keadaan terparkir, tapi entah bagaimana kereta ini boleh terjun ke sebuah jurang. Kemungkinannya adalah rem tangan brek tidak berfungsi.

Warga tempatan yang menyaksikan insiden tersebut mengatakan, kemungkinan sepasang lelaki dan perempuan ini sedang menikmati seks liar di dalam kereta hingga menyebabkan terganggunya brek tangan dan menyebabkan kereta tersebut meluncur ke jurang. Dugaan tersebut dikuatkan dengan keadaan mangsa perempuan ditemui dalam keadaan hampir bogel dan di dapati ceceran sperma diatas kenderaan tersebut.









Sebenarnya akak malas nak kluarkan entry ni..sbb ada sesetgh gambarnya tidak menyenangkan...tapi memandangkan ianya boleh dijadikan pengajaran bagi anak muda sekarang terutama bagi yg beragama Islam..jadikan kisah ini sebagai pedoman...
sesungguhnya apa sahaja yg kita lakukan...ada yang menilik pandang...iaitu tuhan yang satu...Allah SWT..


Loading...

7 ulasan:

  1. @CikMai
    semakin hari pergaulan sosial semakin menakutkan

    BalasPadam
  2. Mudah-mudahan anak-anak remaja kita ambil iktibar dengan peristiwa ini. Kita sama-sama saling ingat- mengingatkan antara satu sama lain, semoga membawa manfaat.

    BalasPadam
  3. masyaallah.. mintaklah dijauhkan..

    BalasPadam
  4. Allah maha besar ... apa yang berlaku pasti ada hikmahnya..

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.