Misteri Patung Firaun .Lihat!

Saksikan video mengenai misteri sebuah patung ajaib dari zaman firaun.Pastinya anda akan terpegun dengan kehebatan teknologi orang-orang di zaman firaun yang berjaya mencipta teknik ilusi 3D.Zaman purba sudah ada teknologi 3D ? Ye lah ! Korang ingat zaman dahulu teknologi mundur sangat kah.Pada zaman firaun jugalah , bateri purba ditemui.

Jika dilihat dari video di nya , kepala patung itu akan bergerak ke kanan dan ke kiri apabila patung tersebut digerakkan.Jika digerakkan dari bawah ke atas , kelihatan patung itu seperti mendongak dan jika digerakkan dari atas ke bawah , ia kelihatan seperti menunduk.



Ulasan

  1. video tu tak berapa jelas..tp tak dinafikan , orang2 zaman dulu teknologi diorang memang hebat2...tgk sajalah keajaiban dunia...

    BalasPadam
  2. dari dulu lagi dah terkenal kepakaran para ilmuan islam ... tgk bagaimana org dulu2 melihat waktu , membina piramid . melihat arah dan juga pelbagai lagi tanpa bantuan peralatan seperti sekarang.... kuasa Allah....

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!