Header Ads

Dah Namanya Pun Laki

loading...

Sebelum mandi. Tanya Laki:

“mana tuala”

Lepas mandi, tanya Laki:

“mana kain pelikat?”

“mana baju melayu?”

“mana kopiah?”

“mana kunci motor?”

Lalu bini selepas menjawab semua solan dengan tepat, memberi pendapat:

“abang, boleh tak abang gunakan pengalaman dalam menjawab soalan?”

Alahai, kesianlah pulak, abang bukan apa, sesaat tak mendengar suara awak, terus menjadi rindu.., kerana itulah abang tanya semua soalan tu, rindu dengan suara awak..

Kuikuikuikui

Ps: inilah asam garam rumah tangga, laki memang suka bertanya kepada bini sedang pada masa yang sama, cari jugak.., sajer nak dengar suara, apa salahnya rindu. Laki bini kan???

Rindu kat Encik suami,,sbb encik suami tak de....tuntutuan kerja kan...skrng UPSR...encik suami berada nun jauh dipulau....miss U...
Loading...

4 ulasan:

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.