Masaalah Besar Mamat Ni Bila Jatuh Cinta Dengan Belon!

Beberapa orang di dunia memiliki kegemaran yang cukup aneh. Setelah sebelumnya ada lelaki yang gemar memakan bangku bas, maka seorang guru berasal dari Arkansas ini punya kebiasaan yang lebih aneh lagi.

Dave Collins, seorag guru piano dari Little Rock, Arkansas, jatuh cinta pada balon. Akibat cintanya, Collins menganggap benda yang terbuat dari getah dan berisi udara itu sebagai anaknya.!!

"Aku percaya kalau balon-balon ini adalah anak-anakku. Mereka adalah sebahagian dari diriku," katanya saat tampil dalam acara 'Taboo' di saluran National Geographic.

Collins sangat menyintai balon-balon yang ada di rumahnya sehingga ia pun tidak segansilu memeluk dan mencium balon tersebut layaknya manusia. Tidak hanya itu, Collins bahkan gemar tidur dengan menyisipkan balon diantara pehanya. '

"Aku merasa sangat dekat dan hangat, dan hatiku sepertinya mampu menjangkau isi dari balon yang cantik dan menawan ini," lanjutnya.

"Aku hidup murni, apa adanya, sama seperti aku memperlakukan balon-balon itu," katanya berdiplomasi.

Menurut khabar yang ditulis oleh Huffington Post,  dari National Geographic, Dave Collins hinga saat ini telah memiliki 65 ribu buah balon yang disimpan di dalam rumahnya.Wow!!

macam-macam manusia ni...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!