Header Ads

Pengacara TV Al-Hijrah Belasah Abby Khawarij.

loading...

Pesanan oleh Finaz Yunus,Pengacara TV Al-Hijrah apabila tindakan Abby yang baru sehari dua menyertai PAS dah pandai mula memaki hamun orang lain.




Read more: http://www.pisau.net/2012/07/pengacara-tv-al-hijrah-belasah-abby.html#ixzz21OK9bckTbuat Abby...jaga peribadi,jaga mulut..
Loading...

9 ulasan:

  1. betul juga katanya...
    kebelakangan ni abby agak melebih-lebih pula...

    BalasPadam
  2. seharusnya apabila mahu bercakap perlu ada ilmu,mmg menghina orang tidak wajar,kita perlu sedar dan menghargai kebaikan yang orang dah buat pada kita terutama sekali keluarga kita,baik makan dan pakai.kadang2 orang yg suka cakap semberono itulah orang yang kurang pengetahuan dan pura2 pandai.sempena bulan puasa ni, banyakkan beramal dari menyakiti hati sesama manusia

    BalasPadam
  3. cerita lama ni. Si Finaz ni pun dah mintak maaf kat Abby katanya. Baca kat forum Cari...

    BalasPadam
  4. kena berfikir lu sblom main ckp ..

    BalasPadam
  5. Dulu diapun berada di tempat itu juga. Bila dah insaf terlupa yang dia pernah berada di sana. Tu yang kadang kala terlebih cakap. Manusia. Penuh dengan kelemahan tapi tak nak baiki

    BalasPadam
  6. itulah namanya manusia...salah orng nampak sangat la,salah sendiri..wat wat x nampak jer..huhu

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.