astaghfirullahalazimmmmmmmmmm..Mataku tak salah lihat dengan artis ni??!!

Terkejut melihat beberapa keping gambar yang dimuat naik oleh rakan Facebook pelakon kontroversi, Mislina di akaun miliknya.

Gambar-gambar tersebut memaparkan Mislina dalam keadaan separuh bogel dengan hanya mengenakan bikini sahaja di salah sebuah pulau.

MH yang menghubungi Mislina punya penjelasan tersendiri berhubung gambar berkenaan.

"Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi.

"Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya.

"saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan," jelasnya dalam nada tegas.

Ditanya reaksi tentang penyebaran gambar-gambar tersebut oleh rakan Facebook nya, jawab Mislina;

"Untuk apa saya marah kerana kawan-kawan saya juga berada ditempat yang sama dan mereka tahu keadaan saya. Saya dah cukup kebal untuk semua itu."



Media hiburan

Ulasan

  1. Gambar yang paling akhir tu apa kaitannya kak?

    BalasPadam
  2. salam..

    tak kenal lah artis ni sape,,

    yang last tu dia kat kuil eh?

    BalasPadam
  3. @Herma Julianny
    tak terkejut ke dia dalam kuil?akak tak silap rasanya...namun akak masih berharap..moga dia masih lagi dalam Islam

    BalasPadam
  4. @Syira
    dulu pun akak tak perasan dia ni artis..mungkin jenis artis suam2 kuku kot

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!