Siapakah Student IPTA yang hantar gambar BOGEL kepada Anwar?

"Saya sanggup bersumpah bahawa Anwar sedang 'mengurat' lelaki itu sejak tahun lalu sehingga ke hari ini. Saya boleh bongkarkan siapa budak ini, anak siapa dia, pernah belajar di mana serta jurusannya," kata Abdul Ghani Haron.

Kelab Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI) mendesak Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjelaskan hubungannya dengan seorang bekas pelajar institusi pengajian tinggi awam (IPTA) yang dipercayai meminta pelajar tersebut mengirimkan 'gambar luar biasa' kepadanya.

Ahli Majlis Syura TIBAI, Abdul Ghani Haron mendakwa 'gambar luar biasa' itu adalah gambar seorang lelaki dalam keadaan berbogel tanpa seurat benang yang dikenali oleh Ketua Pembangkang itu melalui laman sosial.

"Kita mendesak Anwar tampil menjelaskan perlakuannya yang meminta lelaki tersebut menghantar gambarnya tanpa berpakaian dan turut meminta bekas pelajar itu jangan segan silu menghubungi beliau," kata Abdul Ghani.

Menurutnya lagi, Anwar dicabar untuk melakukan sumpah laknat bahawa beliau tidak pernah mengenali bekas pelajar terbabit dalam apa-apa rangkaian sekalipun.

"TIBAI akan mendedahkan perkara ini secara terbuka menerusi ceramah-ceramah akan datang.

"Saya yakin Anwar kenal siapa lelaki ini kerana beliau telah berkali-kali menghubungi bekas pelajar terbabit dalam pelbagai rankaian telekomunikasi," kata Abdul Ghani.

sumber

Ulasan

  1. haihh..fungsi kelab ni tak ada faedah.buang masa.
    buka aib orang kan dosa.tamba2 entah betul entah tidak.jadi fitnah lak kan?
    kelab ni mcm alat kerajaan je.rakyat bukan bodoh utk tak reti menilai. rakyat tau mana ok mana tak.
    hakikatnya kalai mau "tibai", sila tibai segala gejala2 sosial kat malaysia ni..cari punca..haishh..malu tgk keadaan politik malaysia.

    kita cuma nak negara kita aman makmur utk seribu tahun akan dtg ..utk aank cucu..

    BalasPadam
  2. Selamat malam...
    Saya tumpang baca..tak berani nk komen apa2...terpulang pada masing2 untuk menilaikannya...

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!