Rakusnya Manusia....organ bayi dimakan. Lihat!

Rakusnya Manusia....organ bayi dimakan. Lihat!

Loading...
HAMPIR setiap hari kita disogokkan dengan berita-berita tentang betapa kejamnya manusia kepada kanak-kanak kecil seperti pemerdagangan manusia dan juga penderaan fizikal mahupun seksual.

Sudah acapkali kita dengar, banyak negara memperdagangkan organ manusia, tapi cerita yang di bawah ini memang dasyat dan gila kerana ada sindiket penyeludupan bayi untuk mereka jual organ kanak-kanak kecil tidak berdosa ini untuk dimakan.

Di Jepun, wujud segelintir manusia kejam yang memperdagangkan organ bayi yang diculik atau dijual demi wang. Sumber yang dipercayai mendakwa, sindiket ini menjalankan perniagaan haram mereka selama lebih lima tahun dan telah meraih keuntungan bernilai jutaan Yen.

Terdapat dua jenis bayi yang dijual didalam botol kaca yang dipek, iaitu organ seperti otak, jantung ataupun tubuh bayi sepenuhnya demi memenuhi selera pembeli.

Dibawah ini Free Malays menyajikan gambar-gambar sebagai bukti kepada pembaca betapa nilai manusia sudah jatuh ke tahap yang serendah-rendahnya. Kejamnya, kasihanilah kanak-kanak kecil yang memerlukan perlindungan kita.

                                                                Klik gambar untuk lebih jelas

                                                   sangat tidak berperikemanusiaan

Catat Ulasan

3 Ulasan

jerit kat sini