Header Ads

Ppsstt...Jom lawat kilang implan payudara....(Ops..Malu Sket..)

loading...

Kilang tersebut terletak di Perancis..
Err..implan untuk payudara la ni...
Jom...tengok apa ada kat dalam...














Err...rasa macam masuk dalam kapal angkasa lak....hhhuurrmm....rasa-rasa macam tgh buat kuih pau pun ada gak.....hihi.....
Malu I....


Loading...

10 ulasan:

  1. laa kalu xder tajuk, saya x tau pon ini kilang payudara...

    BalasPadam
  2. haha sabar je la.. tp seriously nampak macam pau je kan?

    BalasPadam
  3. Eee...gelinya...syukur benar saya dengan pemberian Tuhan. Dah mati nanti silikon tu jadi apa ya?

    BalasPadam
  4. @maszmadi
    ye betul..keadannya nampak menakutkan

    BalasPadam
  5. @Seri Jelita
    kalau orang Islam..kena buang la...tapi takut andai ianya pecah kat dalam,boleh bawa maut

    BalasPadam
  6. Sapa2 nak beli injection vitamin c dan cologen boleh sms 0194803904...glutax,biocell,roche semua sekotak rm 150....ori dan termurah

    BalasPadam
  7. Sapa2 nak beli injection vitamin c dan cologen boleh sms 0194803904...glutax,biocell,roche semua sekotak rm 150....ori dan termurah

    BalasPadam
  8. kalau sapa2 nak beli injection vitamin c dan cologen sms 0194803904..injection glutax,biocell,roche,buyer semua sekotak rm 150.nak inject terus pun bolehh

    BalasPadam
  9. Sapa2 nak beli injection vitamin c dan cologen boleh sms 0194803904...glutax,biocell,roche semua sekotak rm 150....ori dan termurah

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.