Eeee...Sanggup Korang Makan Sup Kelawar?

Disebuah negara bernama PALAU (bahagian dari Jerman di kepulauan Pasifik), ada sebuah menu makanan unik yang pastinya tak biasa menurut orang Indonesia. Makanan tersebut ialah Sup Kelelawar. Anehnya kelelawar ini disajikan dalam sup, sehingga selagi boleh makan, kita boleh melihat bentuknya yang mengerikan..



Carilah makanan lain sekalipun nak makan sup.....

Ulasan

  1. perghh...pengotor giler negara luar nii...nasib baik malaysia xde camni...

    tapi rasa macam ada..

    BalasPadam
  2. @Udinz.com
    rasa2 macam ada..ada satu tempat di Kota Tinggi ...warung biasa je,tapi org sentiasa ramai,dan khabarnya ada disediakan makanan eksotik disitu...

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!