Betapa Haiwan Juga Merintih Seperti Manusia....Lihat!

Betapa Haiwan Juga Merintih Seperti Manusia....Lihat!

Loading...
Wajib Baca!!! Inilah Curahan Hati Binatang yang Mengharukan

Apakah aku kelihatan mengerikan bagi kalian?


Sebenarnya kalianlah lebih mengerikan daripada aku…!!! pernahkah kami menyiati kulit kalian untuk membuat tas dari kulit kalian? atau memakan daging kalian ?



Kami memang Lucu…
                                      tapi kami bahkan tidak lagi memiliki tempat untuk hidup..

Apakah kami menghibur kalian?

Aku bahkan tidak menikmati setiap sen dari setiap wang yang kalian perolehi


Aku dipisahkan dari anakku yang perlahan-lahan akhirnya mati kelaparan…!!!

Kalian katakan kami ini dilindungi..!!!Benarkah?

Tapi hakikatnyakami mati perlahan-lahan ditangan kalian sendiri…!!!

Apakah aku terlalu liar dan ganas untuk kalian?

Padahal kalian lebih buas daripada kami…!!!

Tidak adakah lagi kasih sayang untuk kami…?

Apakah tidak ada lagi kesempatan kami untuk tetap hidup bahagia…?

Kami hanya ingin kalian mengasihi kami meskipun kita memang jauh berbeza…
Renungkanlah.........






Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini