Nyonya Ini Ternganga???Tapi Kenapa?

Sikap kurang ajar wanita ini mengundang padah apabila mulutnya ‘terkunci’ setelah maki hamun yang dihamburkan kepada seorang wartawan ‘Mat Salleh’ dibalas dengan kata-kata yang ‘cukup pedih’.

Wanita yang menyertai demo Bersih 3.0 ini pada mulanya menghalau wartawan ‘Mat Salleh’ keluar dari negara ini, tak cukup dengan itu dia juga mencaci wartawan tersebut dengan menuduhnya ‘IDIOT’ atau bodoh.

Nak tahu apa jawapan wartawan Mat Salleh ini?

SAYA ORANG ISLAM, SAYA TINGGAL DI SINI, ISTERI SAYA ORANG MALAYSIA…JANGAN BIADAP!

Kata-katanya membuatkan wanita ini ternganga…terdiam seribu bahasa!


Ulasan

  1. padan muka dia.... kalau akak nak tau bila saya cakp mandarin dgn depa lagi la biru muka depa ni...dia ingat semua Melayu tak tau cakap cina??
    tapi bukan semua cina jugak yg perangai mcm maknya ni kan....

    BalasPadam
  2. kalo jumpa kat aku siap la,..tkdak otak punya mak nyaa...padan muka hang ,baru hang tau..jgn ingat smeu aorg tkpaham apa hang ckp dan jgn ingat lu tai saiii aa!

    BalasPadam
  3. This is new information for me.TQ very much.Keep it up!!!

    sup3rc0w

    BalasPadam
  4. I watched this kat TV3 few days ago. Hah! SPEECHLESS gile dia!

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?