Nama Sebenar AARON AZIZ Terbongkar!!

Nama Sebenar AARON AZIZ Terbongkar!!

Loading...

Bagaimana hendak tahu selebriti itu sudah terlalu popular? Kad pengenalan akan menjadi bahan perhatian para peminat dan juga bukan peminat.


Kes terbaru, Aaron Aziz yang kad pengenalan Singapura beliau telah menjadi bahan perhatian di forum hiburan terkenal, Cari dan reaksi yang di’berikan agak berbeza.

Menurut maklumat dalam gambar yang di’dakwa kad pengenalan Aaron Aziz, nama sebenar beliau adalah Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mustafa dan ini sedikit sebanyak mencetuskan debat.

Ada antara mereka mempersoal tindakan Aaron Aziz menyembunyikan nama sebenar & tidak kurang juga yang menyokong tindakan pelakon hangat ini. Persoalan sebenar, adakah gambar kad pengenalan Aaron Aziz ini tulen atau fabrikasi?

Bandingkan kad pengenalan Singapura yang di’dakwa milik Aaron Aziz dengan kad pengenalan popular milik Batman Bin Suparman yang telah menjadi satu perhatian dunia tidak berapa lama dahulu. Hmm.


p/s Haron buang a jd aron,tp nk nmpk komersil letak double a.So jd aaron,ok la tu...










sumber

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. eh betul ke tu? takpe memang selalu camtu artis.. umie aida lagi la xde kene mengena dgn name betul haha

    BalasPadam
  2. @Terbakor
    hihi..ape nama betul umi aida??kalo orang2 dulu..nama lain mungkin nama anak tak serasi ngan nama yang diberi,tu yang bagi nama lain dari nama yang ditulis dalam surat beranak..

    BalasPadam

jerit kat sini