Mat Haron Bukan Nama Sebenar Aaron Aziz.Pulakkk....

Mat Haron Bukan Nama Sebenar Aaron Aziz.Pulakkk....

Loading...
KUALA LUMPUR, 2 APRIL 2012: Nama Aaron Aziz yang semakin melonjak kini sudah pastinya menjadi perhatian ramai. Ini termasuklah cerita tentang nama betulnya yang telah keluar dalam sebuah forum carian terkenal tempatan yang memaparkan nama sebenar pelakon berkenaan.

Dalam forum itu, Aaron Aziz didakwa telah memaparkan namanya sebagai Mat Haron Mustapha bin Mat Aziz Mustapha. Terdapat juga salinan kad pengenalan Republik Singapura milik hero filem tersebut yang menjadi pertanyaan adakah ia palsu ataupun sah.

Bagi mendapatkan kepastian, portal murai.com.my telah menghubungi Diyana yang merupakan pengurus dan juga isterinya bagi mendapatkan keterangan lanjut daripada mulut Aaron sendiri mengenai hal ini.

"Apa yang saya boleh pastikan, dakwaan tersebut adalah palsu semata-mata. Nama sebenar Aaron ialah Aaron Mustapha bin Aziz dan bukannya Mat Haron Mustapha Bin Mat Aziz Mat Mustapha seperti yang didakwa dan seperti yang tertulis dalam kad pengenalan berkenaan.

"Saya juga baru mengetahui berkenaan hal ini melalui Twitter dan belum berkesempatan bercerita kepada Aaron kerana dia masih berehat kerana demam.

"Jika anda tidak percaya atau menganggap saya mahu menyembunyikan hal sebenar, anda boleh bertanyakan mana-mana produksi yang pernah Aaron bekerja untuk mendapatkan kepastian nama sebenar Aaron daripada pasport miliknya," jelas Diyana.

Diana juga berkata, kejadian ini adalah sekadar perkara yang mahu diada-adakan.

Dia juga berkata, mungkin ada individu yang kurang senang atau juga tiada kerja selain mengada-adakan berita-berita seperti ini.

p/s gurauan Aprilfool kah??





sumber

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. mmm..pasal tukar nama je...semua jadi huru hara,,,sapela yang photoshop ic dia..

    BalasPadam
  2. kesian gak r..tapi ape leh buat..orang biasa pun bila tukar nama mmg jadi kecoh mcm masa dapat bantuan 1malaysia baru ni,nama kat IC lain,nama panggilannya lain...sikit punya susah orang nak cari

    BalasPadam
  3. hahahaha...adoiyai.hanya kerana nama.hmmm

    BalasPadam

jerit kat sini