Sampainya Hati,Kepala Budak Dipenggal!!

Sampainya Hati,Kepala Budak Dipenggal!!

Loading...
Berpuluh ribu rakyat Syria telah mati dibunuh oleh regim Bashar Asad, pemerintah diktator negara Syria. Dan terbaru, seorang kanak-kanak dipenggal kepalanya dan mendatangkan kemarahan antarabangsa.


Isu Syria – Video Kepala Budak Dipenggal (Kejam!) | Umum mengetahui, Syria telah dilanda kezaliman yang terbuka apabila pemerintahan Bashar Asad telah berlaku kejam dengan membunuh beribu-ribu rakyat Syria tanpa belas kasihan (LINK – 40000 Rakyat Mati Dibunuh Pemerintah Syria (Kejam!)). Terbaru, seorang budak perempuan telah dipenggal kepalanya oleh regim Bashar Asad dan kekejaman ini telah mendatangkan kemarahan antarabangsa.

Di atas merupakan video yang dirakamkan oleh seorang rakyat Syria berkenaan wajah kanak-kanak yang baru berusia 6 bulan yang dibunuh kejam oleh rejim Bashar Asad. Arwah Marwa Adil Bahar ini mati disembelih oleh Rejim Bashar Asad sehingga terpenggal kepala kanak-kanak tersebut. Video ini diambil selepas arwah dimandikan dan sedang dikafankan sebelum dikebumikan. Tidak boleh dibayangkan sesiapa yang melihat video ini tapi masih tidak mampu menitiskan air mata melihat kezaliman yang tidak berperikemanusiaan ini. Di bawah ini ada lagi video kanak-kanak yang dipenggal oleh regim Syria Bashar Asad. Wallahul musta’an.






Sumber: Harian Metro Online

Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. seperti masih hidup... syahid dia. ahli syurga.

    BalasPadam
  2. betul tu..sedih..
    terkutuk sungguh manusia yang melakukan kekejaman tu..

    BalasPadam
  3. suci baby ni..ahli syurga dia..Al-Fatihah

    BalasPadam
  4. Ya Allah semoga Allah membalas kejahatan kafir laknat.

    BalasPadam
  5. ya Allah kesiannya..
    kenapa lah sanggup buat camni..
    dia tak berdosa...

    BalasPadam
  6. hibanya hati seorg ibu bila melihat anak yg di kandung selama 9buln diperlakukan seperti ini..apa pun alhamdulillah..dia sememangnya adalah ahli syurga.!maha besar Allah..

    BalasPadam
  7. betul lah kata org, budak kecik ni ibarat kain putih bersih dan suci... tengok muka budak ni, tak macam mayat pun..mcm lena tidur.. kecik2 dah mati syahid, dia dah selamat ke syurga. sayangilah negara kita elakkan perang.. :(

    BalasPadam
  8. sya serius menitiskan air mata..ya allah..kau selamatkanlah syria....

    BalasPadam
  9. Maha Suci Engkau Ya Allah, yang mengetahui semua kejadian

    BalasPadam
  10. Innalillah...sebaiknya jangan menuduh... kecuali sudah dipastikan keyakinannya bahwa ini bukan propaganda kelompok tertentu, untuk menjatuhkan negara yg syah..., ingat Sadam Husen, Khadafi... negara mereka hancur akibat propaganda barat...

    BalasPadam

jerit kat sini