Header Ads

Yoga Bayi,Seorang Ibu Melempar dan Memutar-mutar Bayinya di Udara!!Gila Apa...

loading...

LONDON - Sebuah rakaman video yang menggambarkan seorang wanita memutar-mutarkan bayi di udara kini menjadi perbincangan hangat di internet. Lena Fokina, nama wanita itu yang berusia 50 tahun, berkeras bahawa adegan bahaya yang nampak pada gambar 'bayi yoga' itu BAIK untuk anak-anak. Seperti ditulis the sun.co.uk,


Fokina mengatakan bahawa 'yoga bayi' dapat membantu anak- anak berkembang. 'Yoga bayi' membantu anak yang cepat membaca, menyanyi, bercakap dan berenang. Guru yoga Rusia itu mengatakan gadis bernama Platona Goryun tersebut dengan memegang tangan dan kakinya. Gambar video tersebut kemungkinan diambil di Mesir di mana Fokina tinggal. Tapi, mesej kesalahan pada URL asli mengarah ke laman kesalahan '404 Rusia '. Namun demikian, lokasi kejadiannya boleh juga telah dicatat di Ukraine. Video ini telah dihapuskan kerana isi kandungannya mengundang kontroversi. Namun, dikalangan orang tua yang mula geram dengan rakaman video tersebut.

       Seorang memberi komen pada video YouTube:'' Saya tidak boleh menonton ini. Wanita ini harus dipenjara ... Anak itu akan mempunyai masalah di kemudian hari. Ini adalah cara yang baik untuk memberikan goncangan sindrom pada bayi dan juga boleh mengalami pergeseran tulang lengan. " Yang Lainnya menambah: "Dengan anak berusia dua atau tiga tahun, mungkin anda boleh bermain seperti itu.

     Tapi, ini bayi yang baru berusia beberapa bulan. Sistem sarafnya sama sekali belum cukup untuk mengatasi rawatan KASAR ini! " Spekulasi di internet menunjukkan bahawa video tersebut palsu. Fokina menggunakan boneka ketika membaling dan memutar-mutar sang bayi di udara. Ketika melakukan gerakan yoga yang asalnya, Fokina baru menggunakan bayi yang asalnya. jika video itu asli, bayi tersebut kemungkinan sudah menderita cedera parah.





Ini namanya nak bunuh anak....giler apa...

Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.