“Cahaya Malaika” Itu Nama Anak Mawi Dan Ekin

“Cahaya Malaika” Itu Nama Anak Mawi Dan Ekin

Loading...
Cahaya Malaika. Itulah nama anak puteri Mawi dan Ekin yang telah dilahirkan semalam. Sedap sungguh namanya. Maksud nama tersebut ialah “Cahaya Permaisuriku”. Nama tersebut telah dipilih dan dipersetujui oleh Mawi dan Ekin.


Berkenaan dengan gambar anak sulungnya, Mawi berkata yang dia sedang menunggu masa yang sesuai untuk berkongsi wajah puterinya. Kata Mawi:-
Saya tahu ramai peminat yang ingin lihat anak saya, tapi tunggulah dahulu. Buat masa ini saya dan Ekin tidak selesa hendak berkongsi. wajah Bukan hendak sembunyikan selama-lamanya, tapi saya menunggu waktu yang sesuai. Mungkin saya benarkan pihak media rakamkan gambar anak ketika saya buat kenduri kesyukuran nanti.

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. ye benar..nama yang cukup simbolik

    BalasPadam
  2. Anak artis nama pun unik. Bapak kakak yg tak artis pun nama pelik...

    BalasPadam
  3. nama yang agak pelik tapi as long as maknanya bagus takpelah :)

    mesti anaknya sangat comel! wee!

    BalasPadam

jerit kat sini