Terkini ►

Pelacur tertua Didunia Berusia 97 Tahun Masih Lagi Laku!


Seorang pelacur berusia 97 tahun masih menghasilkan 80.000 dolar pada tahun untuk perkhidmatan seksual. Milly Cooper, seorang nenek kelahiran London, Inggeris memulakan peranannya dalam perdagangan wanita semasa Perang Dunia Kedua, dan menurut pengakuannya selama ia menjalani profesi sebagai pelacur dia telah tidur dengan lebih dari 3.500 lelaki.

Bahkan, pada usianya yang hampir seabad ini, Milly masih melayani dua pelanggan seminggu dengan bayaran 1250 dolar per sesi. Milly bertemu dengan seorang lelaki Amerika yang kaya di London, dan pindah ke Las Vegas pada usianya yang ke-27.Menurut Wownews, walaupun pasangannya meninggal pada tahun 1945, Milly memutuskan untuk tetap tinggal di Amerika Syarikat (AS) dengan puterinya.

"Saat ini, anak perempuannya mempunyai payudara besar serta badan yang kurus dan selalu tampildengan tubuh separuh bogel. Kami dulunya memanggil mereka perempuan trollops. Industri ini sudah menjadi kotor. "Tuturnya. "Sekurang-kurangnya saya mempertahankan standard. Saya selalu berpakaian elegan dan pelanggan saya adalah orang-orang yang sopan, "tambah Milly.


p/s   aduss...berat betul orang tua nih...

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Aneh dengan judul Pelacur tertua Didunia Berusia 97 Tahun Masih Lagi Laku!. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2012/02/pelacur-tertua-didunia-berusia-97-tahun.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Kak Tie - 22 Feb 2012

8 komentar untuk "Pelacur tertua Didunia Berusia 97 Tahun Masih Lagi Laku!"

  1. haha..tu namanya tua tak sedor diri

    ReplyDelete
  2. masalah jiwa doh dia nie...

    ReplyDelete
  3. @Dieyna
    betul tu..buang tebiat dah orng tua ni..buat malu je

    ReplyDelete
  4. @Dieyna
    betul tu..buang tebiat dah orng tua ni..buat malu je

    ReplyDelete
  5. OMG nenek? haishhh tak selera nak nengoknya..hik3

    ReplyDelete
  6. kesian nenek ni, jahil rupanya..

    ReplyDelete
  7. @dear yayah
    x pe la..nenek ni x abis lagi gila glemer tu

    ReplyDelete

jerit kat sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post Terbaru