Kucing Peliharaan Berkelahi Dengan Buaya dewasa, Buaya kalah!

Kucing Peliharaan Berkelahi Dengan Buaya dewasa, Buaya kalah!

Loading...

Seekor buaya besar yang sedang memakan potongan-potongan ayam di tepi sebuah rawa, tiba-tiba diserang oleh seekor kucing kampung dengan cara mencakar wajahnya. Awalnya buaya itu berusaha melawan tetapi kemudian melarikan diri ke dalam air. Dan sang kucing berjaya merebut makanannya.
Itu bukan cerita film, tetapi peristiwa sesungguhnya yang terjadi di sebuah rawa di New Oeleans, Amerika. Seorang pelancong berjaya merakam peristiwa itu dengan cermat bermula dari awal hingga berakhir dengan kekalahan buaya.

Seperti dinyatakan dailymail edisi 24 Januari 2012, awalnya pelancong itu terpana melihat kucing itu berusaha mengambil makanan buaya. Kucing dan buaya itu saling pandang. Buaya di kedudukan rawa dengan sebahagian badannya di dalam air, sementara kucing duduk di daratan menunggu buaya itu keluar dari air.

Bila saja raja air raksasa dengan panjang 13 kaki itu keluar mengambil potongan ayam, sang kucing langsung mencakar wajah buaya itu. Bahkan mencakar bahagian mulutnya. Mungkin buaya itu merasa sakit, kemudian melarikan diri ke dalam air dan membiarkan kucing itu mengambil makan siangnya.

                                                         Saksikan juga videonya:

Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini