Wanita Tertangkap CCTV saat Mencuri Bunga dari Kubur

Wanita Tertangkap CCTV saat Mencuri Bunga dari Kubur

Loading...
Ini adalah gambar-gambar mengejutkan yang menunjukkan seorang wanita jahat mencuri bunga dari kubur seorang anak laki-laki.


Keluarga dari anak kecil berusia 11 tahun yang tewas dilanggar kereta pada tahun 1980 , memasang kamera CCTV di perkuburan di Barking, Essex, Inggeris, setelah berkali-kali hadiah yang mereka ditinggalkan di kuburannya ghaib dicuri. Namun, mereka sangat terkejut melihat hasilnya, ketika rakaman tersebut menunjukkan seorang wanita mengambil pot bunga dari kubur putera mereka dan memasukkan bunga itu dalam beg tangannya.




Steve Rose, sepupu dari anak yang meninggal itu, menetapkan sebuah kamera sensor gerak pada pohon di pemakman Rippleside, setelah ornamen dan bunga menghilang dari kubur setiap dua minggu selama 18 bulan.

"Aku baru berusia enam tahun ketika ia meninggal. Bibi saya, yang meninggal dua tahun lalu, tidak pernah boleh melupakannya. Itulah sebabnya mengapa hal itu merupakan sesuatu yang mengerikan bagi kami. "Tutur Steve yang dikutip Mail Online.

"Kami telah meninggalkan tanda yang meminta agar mereka berhenti mencuri, tapi itu tidak menghalang mereka. Itu sangat tidak berperasaan. "Tambah pemandu teksi berusia 37 tahun tersebut.

Seorang jurucakap Polis mengatakan bahawa mereka sementara mencari maklumat mengenai identiti wanita dalam video tersebut.

"Dia dicari untuk ditanya oleh polis berkaitan dengan kecurian bunga dari kubur di Perkuburan Rippleside. Polisi memahami bahawa kecurian seperti ini sangat menyedihkan bagi keluarga. "Jelasnya.


p/s hhmm...dia nak jual agaknya bunga tu

Catat Ulasan

1 Ulasan

jerit kat sini