a blog full of free information

Pin It

Widgets

Kejadian Yg menggemparkan sudah dikubur ternyata masih hidup. kejadian ini nyata dan berlaku di Kalimantan Selatan.tidak satupun manusia yang boleh menentukan mati hidup seseorang. Banjarmasin: Kuburan seorang lelaki dibongkar kembali oleh pihak keluarga kerana diyakni mayat dalam kubur tersebut masih hidup. Lelaki yang sudah ditanam lapan jam itu diketahui bernama Yadi, warga Kelurahan Kelayan Selatan, Kalimantan Selatan. Setelah diambil dari kuburnya, jasad Yadi yang terbungkus kain kafan dibawa ke Rumah Sakit Banjarbaru.

Pasukan perubatan tempatan menyatakan lelaki berselimut kain kafan sudah meninggal. Kerana tidak yakin, pihak keluarga lalu membawa korban pulang ke rumah. Warga tempatan datang untuk melihat Yadi. Suatu keanehan terjadi pada korban. Sekalipun tak bergerak dan bernafas, tubuhnya masih hangat bahkan mengeluarkan peluh. Sejumlah ketua agama yang datang menyatakan ada tanda-tanda kehidupan pada Yadi.

Adapun Yadi dinyatakan meninggal setelah tenggelam di sebuah sungai. Keluarga mencari Yadi dalam keadaan tenat kerana sudah 10 minit tenggelam. Saat dibawa ke hospital Umum Ulin, pihak doktor mengatakan Yadi sudah meninggal. Selanjutnya keluarga menguburkan Yadi. Pada malam harinya, isteri Yadi kesurupan dan meminta agar kubur suaminya dibongkar. Sebab suaminya belum meninggal. Pihak keluarga yang mendengar itu sepakat menggali kubur Yadi. Kini, rumah korban terus didatangi warga yang penasaran. Adapun jasad Yadi tergeletak di pembaringan.

Seterusnya ini videonya...

                                                              Wallahuallam

0 comments:

Post a Comment

jerit kat sini

 
Top