Wajah Lelaki Ditemukan di Testis Pesakit Tumor

Wajah Lelaki Ditemukan di Testis Pesakit Tumor

Loading...

TEMPO Interaktif , Ontario - Doktor yang mengambil USG testis seorang lelaki untuk mencari tahu penyebab nyerinya terkejut mencari wajah manusia menatap mereka. Kerana menolak mengaitkannya dengan kejadian agama, para doktor itu berusaha memahaminya secara ilmiah dan membincangkan penemuan itu dengan sesama doktor.


Gambar wajah lelaki tersebut , yang kelihatan seperti stres, dihantar ke Urology , jurnal rasmi International Society of Urology, dan diterbitkan dalam edisi September. Gregory G. Roberts dan Naji J. Touma dari Queen 's University di Ontario, Kanada, telah melakukan USG untuk menyemak massa yang tidak biasa dalam testis seorang pesakit berusia 45 tahun. Dalam jurnal, mereka mengatakan, "Kami takjub melihat sosok wajah seorang lelaki menatap keluar dari gambar itu. Mulutnya menganga seolah wajah yang terlihat di scan ultrasound itu mengalami epididymo-orchitis parah, "ujar penulis, merujuk pada sebuah keadaan keradangan.

"Sebuah debat singkat berlaku tentang apakah gambar itu menjadi tanda dari dewa (mungkin Min, dewa kejantanan lelaki Mesir). Namun, konsensus menganggap hal itu sebagai sebuah kejadian kebetulan sahaja daripada sebuah wahyu Tuhan. "

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. mcm mana pulak jd mcm nie..takut pulak rasa

    BalasPadam
  2. adakah kemungkinan besar kera buatan orang...hhhmm...boleh jadi kan?

    BalasPadam
  3. Ya, mungkin karena itu

    BalasPadam

jerit kat sini