Laa...Dah Tak ada manusia nak ajak Menikah Dah ke??..Menikah Ngan Patung Pulak dah...

Laa...Dah Tak ada manusia nak ajak Menikah Dah ke??..Menikah Ngan Patung Pulak dah...

Loading...
Pernikahan Ned Nefer, 38, dengan isterinya Teagan telah berjalan 25 tahun. Namun, perkahwinan keduanya merupakan hal yang aneh , sebab sang isteri ternyata sebuah patung wanita.
Ned bertemu Teagan saat tengah melawat rumah masa kecilnya di panti asuhan Jefferson County Watertown, awal 1980-an. Ned jatuh cinta dengan patung wujud kepala manusia itu.
Demi rasa cintanya, Ned lalu membuatkan badan untuk sang pujaan. Setelah tubuh patung sempurna, Ned menikahinya, pada 1986.
Pasangan kontroversi itu sangat senang bersama-sama. Sekarang, mereka melakukan perjalanan dari Syracuse ke Watertown untuk memeringati ulang tahun perkahwinan perak.
"Saya berharap tidak hujan, kerana kalau itu berlaku, bererti hasil gambar dan video tidak bagus. Kami ingin bergambar di depan rumah tua di State Street tempat kami bertemu di masa kanak-kanak, "katanya tentang perjalanan mereka.


Ned mengatakan, ia membawa 16 kamera pakai buang untuk mengambil gambar setiap tempat yang mereka lawati. Meliputi bandar, desa, jalan terkenal hingga perkuburan. "Kami benar-benar mencintai alam tidak. "
Kisah cinta dan perjalanan pasangan ini diabadikan di sebuah akaun Facebook 'Syracuse Mannequin Man'. Petualangan pasangan ini mendapat banyak sambutan. Sebanyak 2,000 orang menjadi pengikut mereka. Beberapa video perjalanan mereka pun diposting di YouTube.


Saya pernah mendengar laman Facebook kami, dan itu luar biasa. Tapi saya rasa, dialah yang benar-benar seorang bintang, "kata Ned menunjuk ke Teagan dikutip dari Watertown Daily.
Secara klinikal, Ned mungkin menghidap gangguan kejiwaan yang dikenali sebagai agalmatophilia , atau tertarik secara seksual pada manekin dan patung.


Pengidap agalmatiphilia lain adalah Dauveed. Lelaki berasal dari Amerika Syarikat ini nekad menggelar pernikahan dengan sebuah manekin wujud wanita cantik pada 2009. Ia menyebut patung yang biasa digunakan untuk mempamerkan baju di kedai itu sebagai Clara.
Dauveed sengaja mengundang sejumlah media massa untuk menyaksikan perkahwinan kontroversi itu. Upacara perkahwinan itu bahkan sempat beredar di YouTube.


p/s berguling-giling dah aku gelak ni..
kahkahkah.....gila!!!

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Hahahaa~~ dh x betul ni , dah la berkulit gelap patung tuu~~

    BalasPadam
  2. bhaihaiqi..ha:ah la..baru perasan patung tu gelap...kahkahkah

    BalasPadam

jerit kat sini