Bergambar Bogel Dalam Mayat Kuda!!

Bergambar Bogel Dalam Mayat Kuda!!

Loading...
Pasangan suami-isteri dari Amerika perlu berurusan dengan pihak polis kerana mencatat gambar mengerikan ke internet dan dituduh melakukan amalan pemujaan syaitan.
Kuda mereka ditembak dengan alasan bahawa kuda tersebut telah sakit dan sudah tidak boleh bertahan untuk hidup.

Tapi bukannya menguburkan kdua yang telah mereka tembak itu, malah Elizabeth membuka bajunya dan berpose bogel dalam perut kuda yang telah mereka tembak itu, setelah melakukan sesi pemotretan kedua pasangan tersebut kemudian mengupload foto tersebut ke internet, perbuatan kedua pasangan tersebut menerima kritikan hebat atas foto-foto yang telah mereka upload.

Bahkan, juga terdapat foto yang memperlihatkan Elizabeth berpose dengan memegang hati haiwan tersebut, setelah diminta penjelasan atas foto-foto itu, pasangan tersebut hanya memberi alasan aneh bahwa " kami berdua hanya ingin merasakan bagaimana rasanya jika menyatu dengan kuda dan alam".

Yosua dan Elizabeth sekarang telah meninggalkan Amerika karena sering mendapatkan ancaman pembunuhan akibat perbuatan yang telah mereka lakukan, bahkan masyarakat AS menuduh Elizabeth seorang pemuja setan.



Elizabeth Herrick berpose memegang hati kuda

Catat Ulasan

3 Ulasan

jerit kat sini